טיפים לקראת הקמת חנויות אינטרנטיות

במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמודעל הקמת חנויות אינטרנטיות ולתחזק אותן לאחר מכן על מנת שימותגו כמבוקשות ויספקו לקהל רחב מוצרים ושירותים. מקבץ טיפים זה יעסוק בנושאים כגון מיתוג רעיוני ראשוני, העלאת מוצרים ושירותים ופרסום אינטרנטי מלא לאחר העלאת התכנים.

טיפ מס' 1: מומלץ להתמקד בסוג המכירה הרצוי לכם: תשומות או תפוקות

חנות שמוכרת תשומות מאגדת בתוכה מוצרים ושירותים הקשורים זה לזה בפאן המעשי. ויזואלית הם אולי לא נראים אותו דבר אך הם נובעים מאותה מיומנות. לדוגמה: שיעורי פלדנקרייז באינטרנט, אומנות אוריגמי (קיפולי נייר) בסגנון ספציפי כלשהו, וכד'. בסוג כזה של חנות ניתן להציע 2 סוגי רכישות: מוצרים עבודה פרקטיים (מוצרי עזר לפלדנקרייז, סרגל מדידה ייחודי לאוריגמי וכד') או שיעורים וסמינרים מעשיים בתחום. לעומת זאת, חנות שמוכרת תפוקות מוכרת את השלב הסופי של המוצר: את גרסת הגמר שלו. שיעורים והכשרות על ייצור המוצר הזה הם לא מעניינו של הלקוח. לדוגמה, חנות שעניינה הוא תרבות סין אשר מוכרת פסלונים של פגודות, כלי אוכל סיניים וכד'. המוצרים קשורים זה לזה ברמה הוויזואלית-תרבותית אך לא ברמת היישום. סוג ההתנהלות בשני סוגי החנויות במישור הקידומי שונה כפי שתיווכחו מיד.

טיפ מס' 2: כך תבחרו קהלי היעד בהתאם לסוג החנות

כפי שהסברנו לעיל, קיים הבדל משמעותי בין חנות המוכרת יישומים של מוצרים ושירותים לבין חנות המוכרת את התפוקות שלהם: את המוצרים הסופיים בלבד. על פי רוב, לימוד יישום פעולה שקול ללימוד באוניברסיטה או בבית הספר המקצועי, ולכן קהל היעד של חנות שמספקת תשומות צפוי להיות, לרוב, נערים, בחורים אחרי צבא וכל אדם אחר שמתחיל את חייו האזרחיים המקצועיים. סוג נוסף של קהל יעד עשוי להיות דווקא אנשים מבוגרים לאחר גיל העבודה שמתכוונים להשתמש ביישום שתלמדו אותם בתור תחביב. לעומת זאת, חנות שמוכרת תפוקות בלבד (פסלונים, כלי אוכל וכד') תשרת בעיקר אנשים מבוגרים בגיל העבודה, בעלי קריירה, במיוחד חובבי תיירות או תרבות שבה עוסקת החנות שלכם. גם אנשים קשישים לאחר גיל זה עשויים לשמש לכם כקהל אוהד וקונה.

טיפ מס' 3: העברת מסרים נכונה על יעדי חברה מקצועית לקידום חנויות מקוונות

כמובן שאיש לא יידע במה עוסקת החנות שלכם אם המסר לא יועבר בבירור וללא כפל משמעות. תנו לחברה מקצועית לקדם את חנותכם ולהפוך את הרעיון לשמו הקמתם אותה לטקסט המרכזי של שיווקה. בכך, היא תמשוך קהל יעד רלוונטי ותוביל אתכם למכירות לא מעטות.
 
 
עשוי לעניין אתכם גם: הכנסה פסיבית