פרסום באינטרנט



פרסום באינטרנט - מה כדאי לעשות וממה חייבים להמנע

 

אם פרסום באינטרנט נראה לכם כמו משהו שכל ילד או נער יכולים לעשות זה בגלל שלמרבה האירוניה - פרסום באינטרנט הוא אכן ערוץ אותו יכול לנהל כל ילד או נער. נכון שפרסום באינטרנט ובעיקר פרסום באינטרנט בערוצי החינם שלו הוא לא תורה מסיני ונכון שלא לקח לאף אחד בתחום הרבה זמן ללמוד את רזי המקצוע, אבל בכל זאת - יש מה ללמוד וחשובשתדעו את זה לפני שאתם מחליטים להשקיע גם בערוץ המשתלם. לפניכם רשימת טיפים ועצות לפרסום נכון ברשת המקומית (פרסום באינטרנט לקהל המקומי).

 

פרסום באינטרנט - כמה שיותר קצר - ככה יותר לעניין:

פרסום בכלל בעידן של ריבוי מסרים אמור להיות פרסוםפשוט, קצר וקליט. אך כאשר מדובר על פרסום באינטרנט, על אחת כמ וכמה קיים הצורך בפניה ישירה, עניינית, קצרנית וקולעת. אין מקום להתפלספויות. אין מקום לפניה אל הקהל בשפה גבוהה ואין מקום למטאפורות מורכבות ומסרים עמומים. הגולשים הממוצעים חשופים לאלפי גירויים - בדיוק לאלפי גירויים! בכל פעם שהם גולשים. בכדי שהם בכלל יבחינו במסר הפרסומי באתר, יבינו אותו ויגיבו אליו - אתם צריכים לעניין אותם בתוך שניות! איך עושים את זה? בצורה הכי פשוטה, בהירה, קצרה ועניינית. בלי שאלות ותשובות, בלי דימויים,בלי רמיזות ובלי סיפורים בהמשכים... אתם רק תאבדו אותם ככך. מסר צריך להיות חד וחלק דוגמת: ההרשמה לקורס הכנה לפסיכומטרי בעיצומה! או לחילופין: רוצה גוףחלק לקיץ? הרשמי עכשיו לסטודיו B! אלו סיסמאות קצרות שלא משתמעות לשתי פנים.


פרסום באינטרנט - כמה שיותר מהר - כך אתם תראו את הכסף זורם מהר יותר:

פרסום באינטרנט הוא פרסום זמני מלחתחילה. בין אם הוא עובד ובין אם הוא לא עובד - יש כל הזמן צורך בהחלפת קמפיינים ותכנים. האינטרנט הוא כלי שבו יש עדיפות לתכנים חדשים כל הזמן. זהו כלי שנועד לספק צרכים מידים של הגולשים! אין להם סבלנות לראות שוב מידע בו הם נתקלו בפעם האחרונה שהם גלשו גם אם זה היה רק אתמול בערב. הגולשים מצפים מהאינטרנט להתחלף ולהתעדכן כל הזמן. לכן, לא מספיק להעלות באנר או עמוד שיווקי ודי. יש להחליפו על בסיס שבועי לפחות בכדי להנות מתוצאות. זכרו שאנשים גולשים באינטרנט בממוצע כמה שעות ביום בעיקר באתרים האהובים עליהם. אם הם יראו אתאותו מסר שוב ושוב - הם כבר ישתעממו.


פרסום באינטרנט - כמה שיותר ממוקד ככה יותר מוצחל:

פרסום באינטרנט הוא שונה מכל מדיה אחרת במובן הזה שהוא מאפשר פילוח קהל ופניה נפרדת לכל קבוצה וקבוצה. בעוד שתשדיר רדיו אמור לעניין את כל אלפי המאזינים בו זמנית, מסר המשודר באינטרנט לא חייב לתפוס את כולם מאחר וניתן לבנות קמפיין באופן מיוחד וממוקד! עבור כל אתר או כל סוג של אתר. כלומר ניתן להפריד לצורך העניין בין קמפיין הפונה לגברים לבין קמפיין הפונה לנשים גם אם מדובר על אותו מוצר בדיוק. המיקוד מאפשר פניה ישירה יותר אל הצרכן ולכן מהווה פוטנציאל גבוה יותר.